perjantai 8. kesäkuuta 2012

Nesessääri

tunnetila: tykkäys

Image and video hosting by TinyPic

Kuten tiedätte, olen heikkona erilaisiin pussukoihin. Tukholman reissulla maaliskuun alussa iskin sormeni kiinni yhteen pussukkaan niin tiukasti ettei otteeni irronnut siitä ennen kassaa. Ihastuin DAY Birger et Mikkelsenin eleettömän tyylikkääseen meikkipussiin niin kovasti että ostin sen vaikkei se toivettani täydellisestä meikkipussista täyttänytkään. Hakusessa oli matkoilla käytettävä toilettilaukku jossa olisi sisällä lokeroita pienille, helposti tuotepaljouteen hukkuville tavaroille. DAYn pussissa sisälokeroita ei ole, mutta kun ulkopuoli oli niin kaunis niin tällä kertaa esteettisyys voitti käytännöllisyyden.

Hätä ei ollut kuitenkaan tämän näköinen. Ratkaisu meikkipussin säilytysongelmiin löytyi, tietysti, luottokaupastani Mujista. Miten voinkaan rakastaa Mujia niin paljon?! Mujista tuntuu löytyvän ratkaisu lähes kaikkiin pieniin hankaluuksiin elämässä. Meikkipussiin mahtuu erinomaisesti kaksi Mujin läpinäkyvää pussukkaa joihin voi laittaa toiseen meikit, toiseen pesuaineet (pääosin Mujin purkeissa tietysti), ja pussien lisäksi nesessääriin mahtuu minikokoinen hiuslakka, harja, hammasharja, pieni pussi lääkkeille, laastareille sekä muulle mitä reissussa tarvitaan.

Image and video hosting by TinyPic

Olen reissannut uuden matkapussin kanssa kuluneen kevään ja tulen joka kerta valtavan iloiseksi kun pääsen pakkaamaan pussukkaa reissua varten. Aiemmin minulla on ollut reissupussina Dermalogicalta saatuja ilmaispusseja jotka, vaikka näppäriä ovatkin, eivät ilahduta matkalaista läheskään näin paljon kuin tämä huolella valittu matkanesessääri.

Minkälaisen toilettilaukun/-pussin kanssa Te reissaatte? Oletteko löytäneet kivan ja näppärän pussin matkustamista varten vai onko ihan sama missä tavarat mukana kulkevat, kunhan kulkevat?

5 kommenttia:

  1. Mä oon kanssa Muji-fani. Mulla on Mujin läpinäkyvä verkkomainen pussukka. Se on kätevä, kun ei tarvii siirtää nestemäisiä juttuja minigrippiin turvatarkastuksessa. Nyt haaveilen koruille Mujin lokerikkoa ( en matkalle, vaan kotiin), mut postikulut valitettavasti tuplaisi hinnan. Idean sain muistaakseni char in the city -blogista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kans korut Mujin lokerikoissa. Mulla on kaksi pienempää vetolokerikkoa päällekkäin, päällimmäinen aukeaa kantta nostamalla. Tykkään järjestelmästä tosi paljon! Suosittelen sinullekin. Muilta tilanteessa postariton kyllä kamalat, nuo tuotteet on tosi painavia, mutta itse ostan kaikki Mujit aina ulkomailta. Yleensä Tukholmasta mutta joskus raahaat niitä myös New Yorkista tai viimeksi Milanosta.

      Poista
  2. En vielä edes uskaltanut kunnolla katsastaa valikoimaa, koska tiedän löytäväni myös omiin pulmiini ratkaisut tuolta. Jospa palaisin nettikauppaan sitten palkkapäivän jälkeen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, Muji on maailman ihanin kauppa! Et edes tiedä että kaikkiin tarpeisiisi on keksitty apuja. Kun tutkailet Mujin valikoimaa et voi kuin huokailla " Just tällaista mä olen aina toivonut!" Se on niin parasta! :)

      Poista
  3. Minulla on tuo sama Mujin pussukka lentomatkustamista varten. Päihittää helposti rikkoontuvat ja sottaantuvat minigripit mennen tullen. :)

    VastaaPoista