sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Ruokakeskustelu

tunnetila: ote elävästä elämästä

Mies:
Mitä me tänään syödään?


Minä:
No mun alkoi tehdä kaupassa eilen mieli
pinaattilettuja joten ostin niitä.


Mies:
Valmispinaattilettuja?!
*epäuskoinen ja tyrmistynyt ilme*


Minä:
No niitä mun jostain syystä teki mieli.
Mut ei niitä tänään ole pakko syödä...
Ne on kuitenkin jo ostettu eli joskus
ne täytyy syödä.

Mies:
No syödään sit joskus kun on jo muutenkin kurjaa.


Se niistä pinaattiletuista. Onneksi minunkin tekee tänään enemmän mieli suppilovahverorisottoa.



Ps. Muistutan edelleen arvonnasta!


5 kommenttia:

  1. Ostin kans yhtenä päivänä itselleni lounaaksi kaupan pinaattilettuja, kun pinaattiletut on niin hyviä. Mutta yök. Oli aivan järkyttäviä, en muistanut, kuinka pahoja. Maistui aivan eläinrasvalle, yök.

    VastaaPoista
  2. Petra: Mä en ole syönyt varmaan muutamaan vuoteen kaupan pinattilettuja ja nyt teki mieli. Kuvauksesi perusteella en sittenkään taida haluta maistaa niitä.. :)

    VastaaPoista
  3. Päivän paras :-) Ja ne pinaattiletut on oikeasti aika pahoja - meillä ei lapset syö niitä, vaikka kaupan porkkanaletut kyllä kelpaavat. Enkä ihmettele: en itsekään niistä tykkää, vaikka olen kuta kuinkin kaikkiruokainen.

    VastaaPoista
  4. Jos kaupan pinaattilätyt lämmittää oikein kuumiksi ja syö niiden kanssa hyvää puolukkahilloa, ne ovat syötäviä. Mutta sitävastoin nämä ovat uskomattoman nameja.

    VastaaPoista
  5. Tarja: Mä taas en ole koskaan maistanut niitä tavallisia valmislettuja. Muistan valmispinaattiletut (ja pinaattikeiton) ala-asteelta. Molemmat olivat suurinta herkkuani. :)

    Salla: NAM mikä linkki! Täytyypä testata tuolla reseptillä. Tykkään muutenkin pinaatista ihan hurjasti.

    VastaaPoista