sunnuntai 10. huhtikuuta 2011

Tarpeeksi kevät

tunnetila: jee!!

Eilen oli täydellinen kevätpäivä! Kadut olivat niin sulat ja lätäköttömät että ulkona pystyi käyttämään mokkakenkiä. Kaulahuivin sai vaihtaa villaisesta puuvillaiseen ja villahanskat vaihtuivat nahkaisiin versioihin. Tuuli oli kuitenkin sen verran napakka että ohut villakangasduffeli ei ollut yhtään liikaa. Ja mikä tärkeintä, oli jo niin keväistä että otin ensimmäistä kertaa käyttöön vanha Rouva Chanelin.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

duffeli ASOS, rinkulahuivi Your Face,
laukku Chanel, saappaat BilliBi
(hame kadonnut duffelin helman alle, hupsis)

Jestas että tykkään tuosta laukusta! Jos laukkua kantaa perinteisesti olkapäällä se saa aikaan kantajalleen hienostuneen fiiliksen. Oma tyylini on kuitenkin yleensä hyvin arkinen joten laukkuun saa rentoa henkeä kantamalla sitä messenger-tyyppisesti vartalon poikki. On ihan parasta kun arvokas vintage-asia näyttää arkiselta lempparilta eikä alleviivaa mitään. Nina <3 tätilaukku!

Joko teillä on kevätvaatteet käytössä?

6 kommenttia:

  1. Voi kerrassaan, että ihana tuo laukku "in action". Piti hetki miettiä, että mikä Chanel ylläsi on, ihanan laukun bongasin heti. Tykkään kyllä mahdottomasti tyylistäsi, eikä se varmaankaan johdu yhtään siitä, että oman vaatekaappini perusväri on musta ;-) Aurinkoista kevättä!

    VastaaPoista
  2. Tarja: Jes, just tuota mä tarkoitin!!! :) Eli ettei laukku huuda nimeään jo kauas. Sopii siis hyvin myös rentoon tyyliin.

    Ja kiitos, musta vaan on niin toimiva väri vaatteissa etten pääse siitä koskaan yli. :)

    Mukavaa kevättä sinullekin Tarja!

    VastaaPoista
  3. Hienoa, kevätvaatteet!! Mä vaihdoin kevätkenkiin ja uskalsin jättää eilen villatakin pois (talvitakin alta siis). Ja kaulahuivejakin on enää yksi ;)

    VastaaPoista
  4. Minun kevät alkoi viime maanantaina, jolloin päätin että nyt saa villakangastakit riittää ja siirryin trenssiin (mustaan sellaiseen :) Farkkujen kanssa olen jo uskaltautunut pitämään myös mokkaisia nilkkureita. Joka keväinen kaipuu väreihinkin taas vaivaa, mutta lopulta ne keväisemmät värit on valkoista ja beigeä ja raidallisia paitoja, tosi villiä irrottelua siis ;)

    Onnittelut Chanelin ensiulkoiluksesta! Näyttää toimivan hyvin noin olan yli heitettynä.

    VastaaPoista
  5. Mä tykkään myös tosta takista ja paljon! Ihana välikausitakki ;-).

    VastaaPoista
  6. Ilona: Mulla on edelleen kaksi kaulahuivia, niistä mä en luovu kesälläkään. Tai ehkä helteellä siitä toisesta. :) Tänään ulkoilemaan pääsi myös toiset kevätkengät, se on menoa nyt! :)

    Kay: Apua, trenssikeleihin on mulla vielä aikaa ainakin kuukausi. Jos vaikka vappuna olisi viimeisen kerran ulkona villakangastakissa. :)

    Ja kiitos, tuo laukku kyllä toimii miten vaan. Olen ihastunut. :)

    Nooruska: Jee, kiitti, tuo takki on mustakin IHANA!!! Olen aina haaveillut mustasta duffelista ja talvella ASOS tarjosi silmiini "the takin". Tilasin takin innoissani mutta se on ihan älyttömän ohut ja jäi talvella käyttämättä. Onneksi takki on ollut viimeisen kuukauden passeli näille säille ja olenkin käyttänyt sitä päivittäin. Tuo takki saa minut toivomaan ettei ihan vielä tulisi "liian lämmin". :D

    VastaaPoista